Corona PostNL

U kunt nog steeds online bij ons bestellen en PostNL komt uw pakketje nog gewoon thuis bezorgen. PostNL hanteert echter i.v.m. hygiëne een ander bezorgwijze dan normaal. Hieronder leest u wat dit is.

LET OP: Speciale instructies bij bezorging van post en pakketten i.v.m. Corona

Contactloos bezorgen
PostNL hanteert contactloos bezorgen. De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.

Tekenen voor ontvangst
Indien er voor uw pakket getekend dient te worden dan tekent de PostNL bezorger na uw toestemming voor ontvangst. De bezorger van PostNL vraagt om de laatste 3 cijfers van het legitimatiebewijs en noteert deze in het handtekeningveld.

Mogelijke vertraging
Nieuws vanuit de transportorganisatie van PostNL: We voelen de impact van het Coronavirus op dit moment ook bij PostNL op onze transportafdeling. We blijven echter ons best doen om de dienstverlening te garanderen. We kunnen echter niet uitsluiten dat er last minute transporten worden geannuleerd omdat medewerkers zich ziek melden met symptomen zoals aangegeven door de RIVM. We blijven echter ons best doen hiervoor dan steeds een oplossing te zoeken. Mocht 'n rit uitvallen doen we ons uiterste best de betreffende klant te informeren. Echter de bezetting is niet altijd zodanig dat dit lukt. Dank voor jullie begrip en medewerking en let 'n beetje op elkaar.

Voor het laatste nieuws m.b.t. PostNL zie: https://www.postnl.nl/klantenservice/coronavirus

Mocht u verder nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.

Terug